“Internet? Dat zit in ons DNA”

Puur online. Sinds 2001 is dit al het credo van Ardennes-Etape. En nu neemt deze KMO uit Stavelot de prijs voor “Digitale Gazelle” van Trends in ontvangst.

Ardennes-Etape-Digitale-Gazelle-Trends-Google-2013

 

Geen papieren folder. Nooit. Wel: een functionele website om de vakantiehuizen in de Belgische Ardennen in de kijker te zetten.

In vier talen en in constante ontwikkeling. De website is al sinds de oprichting het kloppende hart van Ardennes-Etape. Zo maken ze gebruik van alle functionaliteit die het internet biedt.

Beloning

Trends, in samenwerking met Google, beloont deze manier van werken. Ardennes-Etape sleept de prijs voor “Digitale Gazelle” in de wacht. Deze prijs is er voor het bedrijf met de beste digitale strategie, het bedrijf dat “het internet en andere digitale kanalen het best heeft aangewend voor zijn groei.”

Ardennes-Etape groeit bovendien uit tot een belangrijke economische speler in de regio. Het aantal werknemers steeg al tot ongeveer 30 personen en een aanzienlijk deel van de middelen gaan naar de promotie van de Ardennen als toeristische bestemming. Lokale handelszaken varen hier wel bij.

Ardennes-Etape team

Up-to-date blijven

“Dat het internet deel uitmaakt van onze bedrijfsstrategie is een understatement,” vertelt André Offermans, directeur van Ardennes-Etape. “Het zit écht in het DNA van ons bedrijf.”

“De uitdaging is om de komende jaren de technologische evoluties op de voet te volgen. Nieuwe technologieën en sociale media spelen een sleutelrol om zo veel mogelijk mensen te bereiken en te overtuigen,” voegt Offermans toe.

Bedrijfscultuur

Naast de performante website staat kwaliteit voor Ardennes-Etape centraal. Ze gaan prat op hun strenge selectiecriteria en controleprocedures. De bedrijfscultuur is er één van participatie. Strategische beslissingen worden collegiaal genomen op managementniveau. Alle medewerkers staan in voor de uitwerking van specifieke projecten. Deze verantwoordelijkheid en blijk van vertrouwen stimuleren alle medewerkers in de ontwikkeling van zijn of haar expertise.

“Dat we als KMO uit Stavelot deze prijs krijgen doet enorm veel deugd en is een mooie promotie voor de regio,” voegt Offermans er ten slotte nog aan toe. “Dit motiveert ons bovendien te blijven focussen op nieuwe technologieën en trends.”

Bron: http://nl.press.ardennes-etape.com/2013/03/21/internet-dat-zit-in-ons-dna/

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: