Kinepolis versterkt portfolio van Pebble Media

Vanaf 1 januari 2013 zal kinepolis.be deel uitmaken van het aanbod van Pebble Media.

“Met een mediamerk als Kinepolis wordt ons online jongerenaanbod nog versterkt. We zijn blij dat we naast sterke jongerenmerken als MNM, Studio Brussel, Pure FM, MTV en TMF nu ook Kinepolis mogen verwelkomen”, aldus Koen Van Rhijn, CEO van Pebble Media.

“Pebble Media heeft ons overtuigd met hun strategie, visie en professionele aanpak, waardoor we heel graag aansluiten bij deze kwalitatieve reclameregie”, aldus Manu Rutsaert, National B2B Manager Belgium van Kinepolis.

“Kinepolis hecht veel belang aan kwaliteit en we zijn overtuigd dat Pebble Media met zijn sterke portfolio premium adverteerders zal aantrekken en een echte “win-win” zal creëren”, voegt Stefan Claes, International CRM & Digital Marketing Director van Kinepolis, nog toe.

Kinepolis bereikt maandelijks maar liefst 575.735 unieke surfers en versterkt het jongerenaanbod van Pebble Media tot 2.530.486 surfers (CIM MetriProfil Q1 2012).  Dat maakt het aanbod van Pebble Media dé referentie voor het bereik van jongeren. Verder wordt de site opgenomen in heel wat relevante Pebble-producten.

Ontdek het lanceringsaanbod en alle voorwaarden bij het sales team van Pebble Media.

Contact

salesteam@pebblemedia.be

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: